lördag 22 mars 2008

Tillbaka!

Jo ni ser rätt! Jag är tillbaka på bloggen får nu hoppas att mina fd läsare hittar tillbaka hit!

Sedan jag skrev det sista inlägget för över 2½ månads sedan har mycket hänt i mitt liv. Har varit på semester i Förenade Arabemiraten, bott in mig i lägenheten i Uppsala men framförallt börjat jobba. Jobbet har dumt nog varit det största skälet till att jag inte skrivit här på sån lång tid, har helt enkelt inte haft kraft eller motivation. Att vara nyutbildad sjuksköterska är sannerligen inte enkelt!

Ja nu får ni inte tro att jag har det dåligt på jobbet, visst är det tufft men mina sjuksköterskekollegor är fantastiskt snälla och hjälpsamma. Känner att jag har lärt mig så otroligt mycket sedan jag börjat jobba. Har ni problem med tarmarna så är det bara att höra av er till mig;-)

Glad påsk alla!