fredag 28 mars 2008

Framtiden

Äntligen fredag vilket innebär att jag om några timmar får besök av min kompis från Småland! Underbart! Ska bli fantastiskt kul faktiskt. Får se vad vi hittar på men det blir nog en massa skoj.

Idag har mäklaren varit här och tittat på "min" lägenhet. Min hyresvärd har fått för sig att han ska sälja lägenheten... Trist men det var inte helt oväntat. Räknar med att jag får flytta ut sista juli. Vet inte vad som händer sen. Planen är att sedan försöka köpa en helt egen lägenhet. Den senaste tiden har jag haft en otrolig hemlängtan. Trodde aldrig någonsin att jag skulle längta hem så mycket att jag faktiskt skulle överväga att flytta hemåt igen men när man blir lite äldre så börjar man ju ibland tänka lite annorlunda också... Dessutom är det väldigt bra priser på lägenheter i Gävle. Mycket billigare än Uppsala. Har dessutom kommit fram till att Gävle har blivit en himla trevlig stad. Man får se vad som händer framöver!

Inga kommentarer: